måndag, augusti 28, 2006

nu har jag beställt en kjol från la redoute:)
den är jätte snygg!! jag längtar
+ beställt två saker från eyekos men det är jag inte ensam om och det är redan tusen personer som redan skrivit om den produkten så det är ingen ide att gå in på hur glad jag är.
ni kan få gissa vad,snällt va??

här kommer en bild på kjolen iaf
här kommer en bild på en sak till:) Kunde inte hålla mig så nu behöver ni inte gissa längre,snällt va?? PUSS!!


här kommer den andra produkten jag beställde därifrån!

nån som testat den och kan berätta vad ni tyckte??

Nu vet ni vad JAG har beställt
men vad har ni beställt??




















det här mina kära vänner,det är komage,löpe som som det också så vackert heter, ost är löpe
Alltså ost är komage! tänk på det här nästa gång ni äter pizza!
den bjuder jag på!

Jag vill köpa snygga kjolar som inte kostar en förmögenhet men det verkar vara svårt att hitta!!
tips??





Inga kommentarer: