onsdag, augusti 30, 2006

Hata csn för att jag inte fått pengar än men det är mitt eget fel.
shit vad jag är sugen på att köpa 3kjolar från la rodetten men det kommer att göra mig fattigare. De här gummisakerna vill jag också ha... hata kläder och allt vad det heter!

förresten hur vet folk vad kändisarna har i sina sminkväskor?? asså det är det ingen som vet förutom de själva. så allt prat om att det här använder nicole och Jennifer Aniston för att se så här bra ut är lögn!!

det är nån utråkad mytoman som sitter och hittar på massa goja för att sälja och så går man på det! Man får skylla sig själv.

så här funkar det, så fort nåt inte säljer så hittar nån på att det är en viss kändis favoritsak i sminkväskan och tralla så får de sålt det på en kvart.

Det gäller bara att för 2 sekunder tänka efter lite och sen inse att man blir lurad!

Men vi älskar att bli lurade.- japp.

ett exempel är eyeko rouget som alla pratar om att alla kändisar gillar och make up artisterna brukar använda sig av, alltså för ett år sen så var det ingen som hade hört talas om den + massa andra produkter.

Jag köpte den för att jag blev lite shoppingsugen men inte för att en viss kändis älskar den.
samma sak med den där rosa krämen som alla pratar om,jag köpte inte den i förhoppning om att få samma hy som kyle..
suck.
jag tror inte att nån tog illa vid sig för det är ingen som läser här ändå.

1 kommentar:

Anonym sa...

Joo jag läser!! Och jag älskar dig!!